Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban

2013. november 16.

Gyümölcs papucs



Ez a kedvenc receptem.Lehet hogy már valaki kitalálta előttem, de ezt a verziót én álmodtam meg. Kreatív és egyszerű, mellesleg szerintem látványos, na meg az íze.. :)


Hozzávalók:
- 1 csomag leveles tészta
- 25 dkg fagyasztott gyümölcs ( erdei gyüm. keverék)
- 1 cs. vaníliás pudingpor
- 3 dl tej
- 3 ek. cukor
- csipet só
- 1 cs. zselatin
- 3 evőkanál méz
- 1 tojás



   A gyümölcs keveréket egy lábosba öntöm és lassú tűzön a mézzel el kezdem főzni.Ha a gyümölcsök már kiolvadtak, és szépen kezdenek szétfőni, akkor hozzáadom a zselatint, meg várom míg egy-kettőt rottyan, majd elzárom alatta a gázt.
  A pudingport, 1 dl tejjel és cukorral, sóval kikeverem, majd a maradék tejet el kezdem forralni.Az a lényeg, hogy a végén egy sűrű állagú pudingot kapjunk.Ha ez kész, hagyjuk kihűlni.
  A leveles tésztát kinyújtjuk, (nem kell nagyon vékonyra ) és tetszőleges kockákat vágunk, attól függően hogy mekkorákat akarunk,és jöhet a móka: a tészta kocka közepére helyezünk egy kanál pudingot, aztán egy kanál gyümölcsös "szószt", majd a négy sarkát összefogjuk és megcsavarjuk.Egy tojást felverünk, megkenjük, és 180fokon  25percig sütjük, míg aranybarna
nem lesz.

 


Nincsenek megjegyzések: